simgennur0 Hastalığımın üçüncü günü bugün gece çok şiddetli mide bulantısı oldu sabah test yapayım dedim
myavocado simgennur0 ben testlerde çizgi görmedim belki fotoğrafta belli olmuyordur ama eğer testlerde ikinci çizgi yoksa hamilelik de yoktur.
Sudenaz0105 simgennur0 ya beta değerin yükselmişti eğer normal adet oluyorsan daha hcg değeri tamamen düşmemiş ama düşük oluyor yada adetin yoğunluğu azsa lekelenmeler olabiliyor.
Ebru-29 simgennur0 şuan regl misiniz yani? Test negatif görünüyor bulantı regl döneminde de olur. Erken hamilelik belirtisi de değil aslında bulantı daha ilerleyen zamanlarda