1momy Kızlaaar 34 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş ve hala dönmemiş makat gelişli doktor kafasıda biraz büyük dedi dönsede doğumun zor olur dedi sezeryan olacak dedi bu şekilde doğuran oldu mu normal
HilalYlmz 1momy benim oğlumda 2 hafta önden gidiyordu ultrasonda 4300 çıkıyordu kilosu ama 3860 doğdu doğum pozisyonu almıştı ama kanala girmemişti bu sebeplerden dolayı bende sezeryan oldum
1momy HilalYlmz bildiğim kadarıyla sudan dolayı net kilosu olmuyo zaten bende korksamda normal doğumu çok istiyodum ama kısmet değilmiş dönmezse eğer 🫠
HilalYlmz 1momy ah ah normal doğurcam diye neler yaptım neler hepsi boşa gitti diye çok üzülmüştüm ama sezeryanda hiç korkulacak bişey değilmiş öyle söyledikleri duyduklarımız gibi değil hiç korkma hiç 🥰