Kızlar doktorum bazı testler istemişti TSH çok düşük çıkmış 0.020 serbest T4 de yüksek çıkmış baya 2.36. Dahiliye doktoru eşime çok önemli endokrine mutlaka görünün demiş. Henüz doktoruma göstermedim yarın randevum. Ama çok korktum bebek için sakıncaları nedir ? Bilgisi olan var mı?