Dün eşimle 3 lü tarama için hastaneye gittik 2 li tarama da herhangi bi sorun yoktu o yüzden hiç endişeli değildi heycanla belki cinsiyetini öğreniriz diye bekliyorduk ta ki ultrasona girene kadar bebeğimin beyninde kis bacak ve kollarında ise 1 hafta küçüklük varmış dünyamız başımıza yıkıldı amniyosentez alıp bakmaları gerekiyo kabul edersem yarın gidicem ne olur biri bana güzel şeyler söylesin bebeği böyle olup sağlıklı doğan var mı hiç