Tsrhlya Kızım 2,5 aylık sesimi biraz yükseltince ıslak mendili hızlı kapatırken bile korkmaya başladı sıçrıyor neden olur acaba normal bir durum mu
Yenibirannee Tsrhlya artik gorebiliyor net sekilde gayet normal benimde 3 aylik olmak üzere ablası bağırınca yada yuksek sese ve ışığa hemen tepki veriyor hafif korkmus gibi. hemen sakin ses tonuyla anlatiyorum ışık bu yada ablanin sesi diye. ilk kizimda da oluyordu cok normal siz surekli iletişim halinde olun anlatin ve sakinleştirin ☺️