Teslimenursevil Aşırı stres yapma olacağı varsa da oldurmaz edeceksin 🥰 Stres çok önemli olumlu düşünmeye calis önceki attığın testine baktım az önce Umudumuz var ❤️ Gördüm cizgini, Ama dediğim lütfen çok fazla stres yapıp kendini yorma kafanı başka şeylerle meşgul et ve adetinin geçmesini bekle lütfen bu sefer gideceksin değerin az çıkacak atıyorum 30 çıktı yine stres yapacaksın artaracakmi aceba niye böyle oldu aceba vs vs o yüzden adetin en azından 2 gün geçsin sabret ve güzel sonuçla için rahat sonucu gözünle gör inşallah Vardır inşallah Rabbim kucağınızi boş birakmasin Hayırlı sağlıklı evlat nasip eylesin Ama testine göre var gibi 🥰