Bhrbhr Merhaba kızlar 30 haftayı bitirdik ama bazen bebek sanki çırpınıyor gibi bir hareket yapıyor panikliyorum sizdede oluyor mu dönüyormu acaba yaşayan varmı
Kumral60 Bhrbhr bende 30 dayim bende de oluyor acaba sicriyormu hizli mi kareket ederek donuyor anlamiyorum ama korkucak birsey yok bana gore canim anne karninin tadini cikario.
Bhrbhr Iska_mommy hıçkırık düzenli kalp atımı gibi olan sanırım artık oda olmaya başladı ama bu 3-4sn sürüyor baya içerde çırpınıyor bişey olmuş gibi oluyor korkuyorum sadece hızlı dönmeye çalışıyormu acaba diyorum
Iska_mommy Bhrbhr Aynen aynen,cirpinmadi bende de oluyor off ya acaba kotu biseymi?oyrenirseniz bana da bildirirmisiniz burda
Kumral60 Bhrbhr Artik kocaman oldular herseyini net hissettiriyor insani cok mutlu ediyor son aylarimiz tadini cikaralim canim bu guzel duyguların.
Byzzz Seyirme diye okudum bi yerde rahimle alakalı o hareketi bebek yapmıyormuş rahim kasılmalarla olduğu gibi seyirmeylede kendini hazırlıyormuş doğuma
Bhrbhr Byzzz o anda karnımda ani hareketlerle inip çıkıyor o yüzden bebek diye düşünüyorum ben rahmi düşünmedim hiç bilemedim
Bhrbhr Yarenelibol benim aklıma ilk kordon galan dolandı diye geliyor panikliyprum 😂 rüyama bile girdi bu çırpınışı