Kizlar selam, biz 31. haftaligiz iki gün önce karin agrisi ve bebek hareketinde azalma oldugu icin hastaneye gittim doktorum bebegimin haftasina göre cok iri oldugunu söyledi zaten bunu her kontrolümde diyodu ama 1-2 hafta önde demisti bu gittigimde 4 hafta önden gidiyor dedi seker testi yapilmisti zaten önceden negativ cikmisti. Haftasin göre kilolu biraz yani suan 2 bucuk civari.. ciger gelisgirici igne vurucam iki gün dedi onuda tedbir amacli yaptigini söyledi ama cok acikda konusmadi beni korkutmamak icin sanirim. Yüksek tansiyonum var sadece ilac kullaniyorum. Bu igneden sonra karnimda agrilar basladi anlamsiz bi sekilde doktoruma sordum öyle bi yan etkisi olmadigini söyledi.. bide internette okudum bu igneyi vurulanlar genelde bi kac hafta sonra doguruyomus dogrumu acaba🥺🥺🥺 cok kafama takiliyo bugün baska bi doktora gidecegiz bide o bakacak..