Mlke_plt Sancı gibi ama sadece sol üst kısımda oluyor gece ağrısıyla uyandım normal mi?Bebeğin hareketlerini hissediyorum bununla birlikte.
Suule94 Mlke_plt bende 32. Haftadayim 2 gün önce gece ağrıyla uyandım düz yatiyodum uyandigimdaa düz yattım diyemj ağrıdı diye düşündüm panik oldum baya ve bebek hareketleri canımı çok yaktı 🥴
Suule94 Mlke_plt yarimmsaaat rahat sürdü ve bebek col hareket halindeydi hiç onu oyle baskı yaparken görmemiştim her hareket ediste karnıma ağrı oldu
Blackatlas @Suule94 @Mlke_plt Merhaba bu ağrıların altından bir şey çıkmadı değil mi ? Ben de 32+4 gece karın ağrısıyla uyanıyorum bir kaç gündür. 10 dk sürüyor bitiyor.. sebebini anlayamadım