kızlar merhaba benim küçük bir işletmem bulunuyor sigortam ve bagkurumuda yatırmıyorum işçimde yok 5 yıllık muhasebecim benden bu yıl 1.000 tl defter tastık ücreti istedi bende buzamana kadar istemediniz dedim hersey pahalı yazıcıma kartuşu 2.000 e dolduruyorum diyor iyide ben zaten aylık sana para veriyorum benden 50 sayfa kagıt bile çıkmıyordur buzamana kadar bunun lafını bile yapmadı internetten arastırıyorum defter ücreti kalkmıştır diyor kafam cok karıştı muhasebecisi olanlar varsa bilgisi olanlar yazabilir mi ??