066 aşağı inince tam tersi daha kötü oluyor maalesef🙄ben 2haftada 1 hastanede sabah akşam 1haftalık damar yolundan antibiyotik tedavisi görerek geçirdim hamileliğimi . Tam bitti diyordum kültür veriyordum hoop aynı bakteri tekrar başa, sonra vajinal enfeksiyon da oldum onda da antibiyotik ve fitil kullandım fitil çok rahatlatmıştı ama o da tekrarladı . Doğuma yakın doktorum artık tedavi vermedi ona da fenalık geldi çünkü 🤭 ki ben serklajlıydım bizde enfeksiyon normal bir hamileye göre daha riskli. Ama şükür doğumumu etkilemedi . Bana da doğurunca geçer dediler ama doğum yapalı 27gün oldu hala kötü kokulu akıntım devam ediyor geçmedi yani maalesef