Beyhan1802 Dogum erken olmazsa yatış süresi uzarsa ek ücret alınır mı ? Bi bilginiz varmi özel hastane de .
aogoya Beyhan1802 yattığın gece kadar alırlar bende öyle oldu 2 gün yattın 10 gün yattın hastane demez doğumu uzun sürdü normal doğumun hakkı 1 gece kalmak bu kanun gibi bişey
aogoya Beyhan1802 normalde 1 gece kalınıyor 2. Gün çıkarıyorlar normal doğumda Ben bir gece daha kaldım 3. Gün çıktım ekstra bir gece daha ödedim