Adet tarihinden geriye 14 gün saydığın zaman yumurtlama günü olduğu varsayılıyor, her şey normalse şayet hamile olmanız imkansız zaten. ya yumurtlama ya döllenme dönemindesinizdir daha. doğru günleri değerlendirin takip edip sanırım bilmiyorsunuz övülasyon aralığınızı, uygulama kullanabilirsiniz. Ben pepapp kullanıyorum, kullanımı kolay ve reglim düzenli olduğu için tam tutturuyo günleri.