Micannese Kızlar bugün çok kasilmam var şu an bile kasilmam yüzünden uyuyamıyorum daha 36+3teyim ilk gebelik . Doğum kasilmasi mi nasıl anlaşılır ? 😞
Havva122 Micannese benimde aynı şekilde çok kasılmam oluyor şuan ama bebek hareketinden diye düşünüyorum bilmiyorum ayırt edemiyorum 😒😒
OYKUmom Micannese doğum kasılması düzenli dakikalarla tekrarlayan belden kasıklara doğru yayılan elektrik çarpma hissi gibi birsey oluyor
LamiyaCetinkaya Micannese Düzenli olması lazım, dinlenince geçmemesi, tabiri caizse yerinde durdurmaması lazım seni. Bir de duşa gir beline sıcak su tut yere çömel, ağrı yine gelmeye ve şiddetlenmeye devam ediyorsa hayırlı olsun 😀
Sumeyyealts Benimde kasılmam çok 36+5 e girdik daha erken diye magnezyum içtim kasılma azalsın diye 2 cm açıklığım var ve bugün nişanım geldi çatı muayenesi yüzünden