Dolis adetimden bir gün gecikti test yaptım anında ikinci çizgi belirdi. Hiç belirtim yok ilk gebeliğimde baya belirtilerim vardı oysaki . Test yaptınız mı , belirtileriniz varmı (🥰Allah isteyen herkes e nasıp etsin inşallah )
turkan403 Dolis maşallah hayırlı olsun canım bana da dua eder misin umutlandm baya bende ama çıkmadı bende da regl de olmdm
Beyza2727 Dolis benimde adetime 2gun var salı günü belirtilerim başladi sanki yarın test yapicam.bu arada hayırlı olsun kucağına almayı nasip etsin 😍 maşallah 🧿
Motherscup Dolis benimde bat 24′tü suan 5haftalik hamileyim🥰 İsteyen herkese nasip olur insallah.Benim 2.hamileligim bu sefer daha farkli gibi çok yorgun hissediyorum kendimi
Beyza2727 Dolis yaptım da çıkmadı İlk ay daha ilk yapcak ayda kalacak değilim daha önümüzde bir çok ay var denemeye devam 🙈😂