Smyy60 bence iyi yapmışsın sahsen ben 24. Haftamdan snra cok ağırlaştım ve 28. Haftadan snra erken dogum riski olmasın diye yürüyüşler falan kısıtlanıyor. Hastane çantamı da 28. Haftamda yaptım daha erken yapsaydim keske dedim kac kere eğilip kalkmak ütü yapmak cok zorladı beni. Belkide benm biri doğum kanalında oldugu içindi bilmiyorum. Ama ikiz anneleri tekillere göre daha erken başlamalı bence.