Niless- şişkinlik gaz kabızlık normal. İlk aylarda öyle oluyor maalesef. Kendini 5 aylık gibi bile hissedebilirsin:( ypacak bişe yok zamanla azalır. Bol su yürüyüş . Kendini bilirsin zaten neler yersen bağırsakların çalışır diye. Kefiri öneriyorlar ama ben içemedim. Bana iyi gelen kuru erik kayısı. Kuru eriği suda biraz haşlayıp yedim bol su içtim yürüyüş yaptım bunlar iyi geldi.