Kubrasengul Merhaba arkadaşlar benim hikayemi burda ki bazı arkadaşlar denk gelmiştir belki adet tarihime göre 9 haftalık olmam gerekirken ultrason da 7 haftalık görünüyordum doktorum boş gebelikten şüphelendi ama her defasında beklemeyi uygun buldu fakat Dün kanamam başladı acile gittiğimde kesenin bozulduğunu gördük kürtaj yapılması gerekiyor demişti bu sabah anestezi alarak kürtaj yapıldı kese alındı şimdilik beta değerini takip edicez ve patoloji sonucunu beklicez... Allah herkesini sevindirsin kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼 Hamile arkadaşlar sizlerde bebeklerinizi hayırlısı ile kucağınızı alın ❤️
Asminsmom2 Kubrasengul geçen yıl aralıkta düşük yaptım bende aynı şeyleri yaşamışız şuan çok şükür 38.haftamdayim Allah yardimcin olsun tez zamanda yerini doldursun