Hanımlar hafife almayın kaşıntı diyip geçmeyin en çok ayak bileği avuç içi belirgin olmakla vücudun tamamı kaşınıyorsa kolestaz olma olmadığı var. Bende 3 gün öyle kaşıntı oldu en son dayanamadım doktora gittim. Tahlil verdim kolestaz çıktı. Doktor hap hazdı 3 haftadır onu kullanıyorum. Kolestaz tehlikeli bu nedenle ihmal etmeyin doktora gidin. Karaciğer değerinize baktırın. Sağlıklı günler diliyorum 💐