Nemregn GBM benimde öyle artık bian önce doğurmak istiyorum ama 1 ocağı bekleyelim galiba o zaman 38+6 falan oluyorum sezaryan başka artık
-syma1 GBM 40+3 üm Ve hiç belirti yok İnşallah 1 Ocaktw olur diyorum normal doğum bekliyorum Yazık çocuklar günler yüzünden ilerde yaş sıkıntısı çeker Keşke çocuk yapmayı düşünürken ayarlasaydım tarihini diyorum 😅🤣 Bence 1 Ocak seçin