Doktorum normalde 3 hafta sonra gel demişti hem cinsiyet öğrenmek için hem de ikili test sonucu için ama ben cinsiyet için dayanamıyorum beklemeye yarın 14 hafta 5 gün oluyoruz sizce gitsem söyler mi ? Daha önce cinsiyeti ne zaman öğreniriz diye sorunca 15 haftada demişti şuan randevu açılmış yarına sizce alayım mı randevu acil cevap bekliyorum kızlar