beyzosunmelegi İyi geceler. Bugün sabahtan beri diş eti ağrısı çekiyorum 10 haftalık olduğum için de doktora gitsem bir şey yapmayacağını düşünüyorum.Evde rahatlatacak ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum.
KubosMH beyzosunmelegi geçmiş olsun bende 23.haftamdayım bir haftadır benim de diş etlerimde ağrı vardı günde birkaç kez tuzlu suyla ağzımı çalkaladım bana iyi gelmişti
Zeynep-A beyzosunmelegi ağrıyan yere buz tut uyuşturuyor birde sarımsakla kekiği ezip ağrıyan yere bas iltihaplanma varsa alır biraz
Nurela3440 beyzosunmelegi cnm sakız çok iyi geliyor hemn damak şişliğini indiriyo benim ağzımın içi damaklarim su toplamisti şişti sakız cignedim çok iyi geldi denemelisin
beyzosunmelegi KubosMH teşekkür ederim size de geçmiş olsun ben de bugün başladım inşallah rahatlatır biraz.
Nurela3440 beyzosunmelegi evet cnm şişen taraf normal cigne rahatlama gelir ben her zmn sakız kullanıyorum sisince kaabarinca