Kadriye_cnck Arkadaşlar merhaba ben gyno ferro sanol, D3 total , ecopirin pro ve progestan kullanıyorum. Bunlar folik asit mi oluyor? Doktorum sadece bunları yazdı sizce yeterli mi merak ettim.Surekli folik asit kullanımı yazıları görüyorum size sormak istedim.
An53 Kaç haftalıksınız? Ben balık yağı d vitamini kan ilacı ve multivitamin alıyorum. İlk 14 hafta folik asit kesinlikle almalısınız sonrasında bazı doktorlar kesiyor benim aldığım multivitaminde folik asit var ben devam ediyorum tabi
An53 Kadriye_cnck Ben 12. Haftaya kadar sadece folik asit kullanıyordum 12. Haftadan önce demir ilacı kullanılmıyor diye biliyorum. Eksik bir şey var o da folik asit ama başlamak için geç kalmışsınız bir doktor bunu nasıl vermez anlamadım