Kızımı reşat beyde doğum yaptım çok iyi bi doktor çok memnun kaldım çevremde çok fazla reşat beyde doğum yapan arkadaş ve akrabalarım var. 3 ay önce 2. Bebeğime hamile kaldığımda reşat bey yurt dışındaydı ceysu hanıma gittim çok tatlı ilgili bi doktor ne yazıkki düşükle sonuçlandı ama bu süreçte bana çok destek oldu ne zaman olsa ulaştım. Bence doktorun ulaşılabilir olması çok önemliymiş. Bugün tekrardam hamile kaldığımı öğrendim ve ceysu hanımla telefondan takibe başladık bile. Ceysu hanımla devam edicem. Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏