Ervan 32 haftalık gebeler neler yapıyorsunuz . Bnim 2ci gebeliğim çatı ağrım var bel ağrım var zorlaştı iyice plates yapiyom.hava güzelse yürüyüş yapiyorum. Deqilse evde yürüyüş yapiyorum.
Raife03 Ervan bende 32 haftayım ama yürüyüş yaparken kasılıyor pek yürüyemiyorum bel ağrısı çok fazla dinlenince de geçmiyor
Elifdddd Ervan bendede yürürken kasıkta ağrı var bazen vajınama batmalar cok oluyor kasılmada oluyor arada 🤦♀️
TheMother Ervan ben de 32 haftalık hamileyim ikinciye ilkinde bu kadar çatı ağrım yoktu. Doktorum normal 2. Ve sonraki gebeliklerde çatı ağrısı fazla olur dedi
Ervan Raife03 kız bnde zor yürüyom görsen.ordek gibi yürüyom Oğlum var 2 yaşında çıkıp dolanıyoruz beraber. Oda hava aliyo bnde.
Ervan Elifdddd aynen cnm yürürken nefes egzersizleri yapıyorum diyaframa nefes fln . Senin ilk gebelikmi
Ervan Elifdddd he ben bundada ondada hep hareket halinde cnm ve kolay doğum oldu şükür. İnslh bu gebeligimde öyle olur
Mamieso Bende 27 haftamdayım daha rahim kasılmam çok oturup kalkamıyorum yatakta dönemiyorum bile yaşayan varmı
sumeyra14 Ervan Ben de 32.haftadayim. vajina da ağrı zonklama oluyor normal mi bu durum Erken doğum belirtisi ise diye çok korkuyorum
Ervan sumeyra14 cnm ben 36 hafta oldum. Çatı ağrım var çıkacak gibi ya. Çok yorummamsk lazım. Ayakta çok kaliyom bnde