Kub7a Semaakbeycin maalesef öğrenemedim hala 12+4 de gittim en son 10 gün sonra gel söylerim dedi haftaya çatlamana öğrenecem inşAllah
sedanur4004 Semaakbeycin doğum 8 haziran gözüküyor ama sezeryan olacağı için 28 mayıs olacak yüksek ihtimal 16+4 günlüğüz cinsiyetimiz kız 💕
Hafsa1134 Semaakbeycin 18 haftalık bugün öğrendim erkek olduğunu 😇 ikinci hamileliğim çok farklı geçiyo hiç hamile değilmişim gibi sanki maşallah diyin kız🧿😄10-15 haziran doğumum tam kurban bayramına denk geliyor 🤦🏻♀️
annelik_4 Semaakbeycin Semaakbeycin evet öğrendik paşamız geliyor inşallah💙çok şükür ama ayakta biraz kalınca belim çok ağrıyor ve şimdiden sırt üstü yatamiyorum ağırlık oluyor üstümde 17+4
Ahsennesli Tahmin etti sadece 12 haftada erkek diye. Cumartesi gidicem 15+2 oluyor inşallah görürüz net