Valla bacım ben Kraft Kenya aldım ilkten Bagi Neo tercih edecektim en çok onu beğenmiştim en çok içime sinen oydu fakat birden fiyatı inanılmaz yükselmiş ve gereksiz pahalı geldi birde arabayı babamlar alacaktı biraz kesesini de düşündüğümden dolayı bagiye muadil olabilecek kraftı önerdiler 12.900 e aldık çokta memnunum şimdilik