Ankara-58 FDM220 belkide cnm öyle sert dıştan elimi vurduğum zaman belli oluyo kendimde hissediyorum.serr olduguju
2erkek1kiz Ankara-58 canım olabilir yani nişan yada suyum gelmediği sürece benim 30. Haftamdan bu yana öyle sürekli karnım sertlesıp açılıyor ama normalde de semsert doktor dedi yalancı sancıların var 36+2 yim birde bebek iri olması da etkiliyor bilgin olsun
Ankara-58 Mervveeeee kasılma arada oluyo bebek toplamiyo açılıyor gibi karnım.kendi sert yumuşak bir karnım yok
cerenimoo35 benimde karnım çok sertleşiyo devamlı şuan bile sert sanki karnım oatlicakmis gibi bi his oluyo sizde de böyle his oluyor mu
KuzeyinAnnesi10 Ankara-58 ağrılarım var ama ne sancı var ne kanala girmiş 37+5 deyiz geleceğine dair umudum yok. Grio olmuşum bide öksürmekten boğuluyorum. Hemen doğurmak istiyorum artık
Dileksue Ankara-58 3 4 gündür benimde öyle şuan taş gibi otururken sert batıyor belimde de Bi ağrı anlamadım gitti