MKU Arkadaşlar bu haftada bel ve kasık ağrısı yaşayanlar varmı hiç olmamıştı biraz korkutuyor bu ağrı sadece ağrı başka bişey yok
ilongirav MKU 31 deyim geçen haftadan beri var sol kasıkta daha çok ama. özellikle ayakta olduğum zaman bir saati geçmeden hem belim hem karnım hem kasığım ağrıyor sancı giriyor 🫠
Ezoo28 MKU 29. Haftadan beri var bende ama daha çok çatı ağrısı var bel ağrısı ve sırt ağrısını bayadir çekiyorum zaten ama bu haftalarda yatıp kalkmada da sıkıntı yaratiyor bana
Elifdddd MKU kasık ağrısı var oturup klkarken yürürken bende anlamadım dokununca bıle sağ kasığıma bastırınca ağrıyor