mavideniz6 Ankara-58 36+3 üm ben de.. bugün biraz adet sancısı oldu ama genel olarak tık yok diyebilirim…Sabırsızlanıyorum…Çok hareketli olduğundan canım da yanıyor…duygusallık hat safhada..Bizde durumlar böyle 🤣