Tostosunannesi 34+4üz 2450 kilomuz doktor küsüratı saymiyorum ben ama dedi oyle diyince cok az geldi bana 🤦♀️ 2 haftadır üzerimde bi uyku bi halsizlik yorgunluk fena fena 😥
bsebse 34+5te 2bucuk dedi doktorum tami tamina soylemedi galiba bakalim. Ptesi 37+1de bir dahaki kontrolum ❤
Emly3457 33 haftada gittim 2130 du şimdi 35 haftalık olduk ne kadar olmuştur bilmiyorum boyuda bize söylemiyor doktor
BusraEda 33 te 2 700 e çok yakındı 48 cm Ben çok sinirliyim bu sıra. Canım hiç bişey istemiyor. Bunalıyırum. Canım sıkılıyor. Hep tek olmaktan da sıkıldım. Öyle geçiyor günler. Sizin durumlar ne .