bu gün doktoruma özele gittim dedi ki kanda orta (Biyokimyasal Trisomy 21 ) riskli çıkmış dedi bu yüzden fetal dna testi öneririm dedi bunu biz bilemeyiz hani yaptrmaycam dersen 16 .hafta da ultrason 4 lü tarama yaparız ama Buda kesin sonuç vermez kanda çünkü dedi ve riskleri varmış doğumda vs hem anne için hemde bebek için bu yüzden önden bilmek önemliymiş normalde yaptırmayacaktım ama 2 miz içinde riskliymiş bir kızım var 3 yaşında onu düşünmek zorundayım 10 güne çıkarmış 🥹