Ezgiklsz Haftadayım bazen kasık bölgemde sertlik oluyor dokunup anlıyorum 2,3 dk sonra geçiyor bebek oraya geliyor olabilir mi onu mu hissediyorum acaba yoksa rahmin dışında kistim var onla alakalı mıdır bilemedim sizce
ceydadmnn Ezgiklsz 15+2 yim bende de oluyor hala muhtemelen bebişimizi hissediyoruz ama bilmiyorum 🤭🧸🩵
ruveyda123 Ezgiklsz bahsettiğiniz şey rahim kasılması doktorunuza danışın magnezyum verecektir gevelde son 3 ay varken başlar bu durum
ceydadmnn Ezgiklsz bende valla geçen gün içim gıdıklanıyor gibi oldu sanki kasığımda tam net hissedeceğim haftaları iple çekiyorum 🤭😂
Ezgiklsz ceydadmnn 3 hafta önce doktor erkek dedi geçen hafta gittik kiz dedi 😂😂😂 haftaya bakıcaz artık
ceydadmnn Ezgiklsz bana 10. Haftada kız 12 de erkek bugün yine erkek dedi çok tırsıyorum doğumda söylenenin tersi çıkar diye 😂
Ezgiklsz ceydadmnn bebek biraz büyüsün ben devlettede baktırıcam cinsiyete garanti olsun hemde bebeği görmüş olurum Jxjcj