s_koc bende bekliyim şurada 😂kızim.5,5 yaşında haftasonu çantasına tablet ,kulaklık ,resim defteri ve boyama kalemi koymuş..kalk bı cafede vakit geçirelim dedi.heves falan dedim. Evde işlerimiz bitti pazara gidelim dedim, çıktık. Israrla cafeye istiyo çocuk. Sarıyer birekcisine gidelim madem dedim,sürat 5 karış hiç böyle hayal etmemiştim diyo😂😂 cafemi burasi diyo