Bcandan
Bende sigara içtim çocukluktan beri içen biri olarak jilet gibi bir anda kestim. Günde 3-4 dal içen biri içmesin bebeği karnındayken. Zaten Tiryaki değil. Onun için zor olmayacaktır ama belki de bebeğini etkileyecektir. Ne gerek var bu riski almaya?
Yorumları kırıcı bulmanıza katılmıyorum. Herkes onun ve bebeğinin iyiliği için mantık çerçevesinde yorum yapmış. Bazen bazı yorumlarda görüyorum resmen rencide edilip azarlar gibi konuşuyorlar ama burada ben kırıcı bir yazı görmedim. ☺️ Belki de siz 20 haftaya kadar sigara içtiğiniz için yorumları icsellestirmissinizdir. Bebeğiniz sağlıklı ise geçmişte yaptığınız hata için üzülüp keşke demeyin. Şükredin ❤️ Sağlıkla alın bebeginizi kucağınıza ☺️