myprincessgirl Kızlar gümüş kapağı kullandıktan sonra veya kullanmadan önce göğüs ucu kremi sürüyor musunuz 3 gündür kullanıyorum ama sanki faydası olmuyor ya hiç çıkarınca tekrar acıyor nasıl kullanıyorsunuz daha doğum yapmadım
Rbytkn myprincessgirl gümüş kapak doğumdan sonra sütun akıp içinde tutarak pişirme olayı ile iyi geliyor yani gümüş kapak başlı başına yalnız bir şey ifade etmiyor süt olmadıktan sonra Doğum yapmadıysaniz ve yaraniz vs varsa lansinoh sürüp takmanız yerinde olur.. 🌸
Evremoz myprincessgirl daha kullanmadım ama burada anne sütünün göğüs ucunu iyileştirme mantığı var ve gümüş sütle tepkimeye girmediği için sütü bozmadan içinde tutuyor. Kabın içine süt dolmuyorsa takmak ya da takmamak arasında pek bi fark olmaz bence.
myprincessgirl Rbytkn teşekkür ederim çoğu yerde doğuma az kala gümüş kapağı 2 saat takın falan diyordu. Yumuşatıyor ama çıkardıktan sonra yine aynı