Kızlar dünden beri bir ağrım vardı sol tarafımda bugün dayanamadım acile gittim ama acilin kendi doktoru ilgilendi kadin doğum değil. Sonra kan idrar aldı benden iki serum yaptı idrarimda enfeksiyon varmış ondan ağrı olurmuş henüz daha geçmedi böyle bir durum başına gelen var mı ? 25+3 haftalık hamileyim