sl_bcx Kızlar merhaba bebislerinize oda yapmayı düşünüyor musunuz ? Şuan ben 2 buçuk hamileyim fakat kimi arkadaşım 3-4 yaşında oda yapıcam diyor kimisi de Şuan gereksiz diyor ama ben yapmayı düşünüyorum odasını yapıp kendi odama da anne yani alıp yanımda yatırıp zamanı gelince odasında yatırmayı düşünüyorum telsiz alıp yanıma koymayi düşünüyorum daha rahat duyabilmek için ama 3-4 yaş çok geç değil mi bazı arkadaşlarım böyle konuşunca ben de mi problem var ben mi yanlış düşünüyorum diyorum sizler neler düşünüyorsunuz ? 🥰
Gozdecaner sl_bcx sürekli ağlayıp sizi istediğinde bir süre sonra kalkıp gitmektense yanınızdaki beşiğe müdahale etmek daha kolay geliyor artık o yorgunluk ile ben 2.5 yaşında tamamen anca ayırabildim uykusunuda düzene sokarak ama tabi istikrar meselesi ben yorgunluktan ağlayacak duruma gelmiştim o yüzden bu kadar sarktı
Nazlimom sl_bcx şuan oğlum 2 yaşında hâla bizle park yatağında yatıyor hamileyken bende aynı düşüncedeydim ikeadan dolap ve şifonyer almıştık boş yerinede oyun köşesi yaptık ama odasında vakit geçirmiyor hareketli olduğu için, şimdi de yatağını alalım hazır olsun diyoruz seneye odasını ayırırsam orda yatar. Ama pişmanım yatağını almadığıma aşırı pahalılaşmış yani maddi açıdan diyorum bence odasını alın hazır dursun😅
tugbadurmaz34 sl_bcx bende öyle düşünüyorum ve öyle de yapacağım anne yanı beşik alacağım 6. Aydan sonra gündüzleri odasında uyutacağım e zaten oyunu da odasında oynayacak falan derken baya alışacak
Zlem426 sl_bcx ikizler ikibucuk yaşındayken ayırmaya kalktım pes ettim beraber yatıyoruz.odalari var ama orayı oyun alani gibi yaptım 3 oldular 3.cocuk gelecek Bi sure daha ayırmam çok zorluyorlar cunku
adatuna Yeni anne olmuş biri olarak söylüyorum odaya gerek yok çünkü sürekli kalk git gel yapmak zor olur
Ozr42 Maddi açıdan bakarsak oda yapmak mantıklı . Çünkğ git gide pahalılaşıyor herşey. Bende 36 haftalık hamileyim dolap ve şifonyer aldım . Park beşik aldım anne yanı. 2 -3 yaş arası yanımdan ayırmayı düşünüyorum. Yiğenlerim de öyle oldu hatta 2 yiğenim 1 buçuk yaşında odalarına geçtiler . Hiç bir sorun yaşamadılar. Maddi açıdan düşünürsek almak çok mantıklı.
Mira_ll13 sl_bcx kuzum benim bebegim ocakta dogucak ben oda takımı aldım bide kendi yatagimin yanina kucuk sallanan bwsik aldim odayi suan almasaydim birdaha hic alamam fiyatlar gittikce yükseliyor en iyisi al icinde kalmasin yarin öburgun illaki alinacak birsey ben dolap şifonyer tahta baza şeklinde 3ünü 33 milyar gibi bi rakama aldim bundan 2 3 sene sonra durumum iyi olmaz alamam belki suan tek cocugum bi sekilde aldim 🌸
edasontr ben dolap ile sifonyerini alıcam sadece yatakları sonra alıcam anne yanı alıcam simdilik bu sekıl idare edicez arık
MelteM2cck sl_bcx 10 yıldır 1+1 evde oturuyorum. İlk kızım 3 yaşına kadar yanımda yattı sonra salonda yatıyor 7 yaşında şimdi. 2.kizim doğacak nasipse 2 ayım kaldı. O da yanımda yatacak 2-3 yaşına kadar ev değişikliği olmazsa salonda ablasının yanında yatacak. Keşke odaları olsa 🤷♀️
maviipapatya 3-4 yaş çok uzun bir süre. Ben de aynı şekilde odasını hazırlıyorum, kendi yanıma da küçük beşik koyup onda yatıracağım. Bütün aile yatakodasında mı yatacağız hadi bebeklik dönemi neyse de. Bence 1-1,5 yaşına kadar kendi odasına alıştırmak lazım