birLinaannesi Kızlar 20. Hafta başındayım ama aşırı ağrım var. Sağ boşluğum delirtecek gibi oluyor.. nöbetçi kadın doğuma gitsem mi bilemedim size danışmak istedim. Allah rızası için bir fikir verin😭 Nefes alamıyorum 2 gündür randevum ocak 8 de daha..
zelis63 birLinaannesi ilk hamilelikte tam hafta hatırlamıyorum ama bendede felaket ağrı oluyordu doktorla iletişime geçmiştim kaslar. Genişliyor ondan demişti ama birkaç saat sürüp geçmişti sizin sürekliyse bir acile gidin isterseniz
ilralike birLinaannesi Benim de 20. haftaya girince 2-3 gün sağ boşluğum o kadar ağrıdı ki. Böbrek ağrısı sandım hatta. Şu an 20+5 ve azaldı. Ara ara oluyor. Ama şimdi de kasıklarım geriliyor ve karnımın içi acıyor resmen. 2 gün sonra detaylı ulteasonumuz var doktora soracağım ama araştırınca normal olduğunu gördüm🤗
Sevilemine birLinaannesi bende 23+3 haftalık hamileyim sol kasik ağrımdan dolayı doktora gittim ama kadin doğuma yönlendirmedi acildeki doktor kan idrar aldı iki tane serum yaptı idrarimda enfeksiyon varmış o da bu şekilde ağrı yaparmış bir sende görün
Smrhsyn birLinaannesi canım sürekli geçmeyen bir ağrıysa ihmal etmemeni tavsiye ederim. İçin rahat olur en azından. Çok geçmiş olsun inşallah kötü bir şey yoktur
Smrhsyn birLinaannesi kendini izle biraz sabaha kadar geçmezse git o zaman ama dayanılmayacak gibiyse sabahı bile bekleme. Ben genelde ağrım olunca izliyorum kendimi duruma göre hareket ediyorum geçmeyen bir şeyse tedirgin olurum
birLinaannesi Sevilemine evet dayanamadım gittim acile az önce döndüm. İdrar enfeksiyonu kaynaklı yüksek ihtimalle dedi doktor. İdrar testi istedi. İnsülin direncinin yüksek olabileceğini ve bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi. Hayırlısı olsun teşekkür ederim yorumunuz için❤️🙏🏻
maviipapatya Ben de 10 dk sonra 20+1’e giriyorum ve son 1 saattir sol kasığımda değişik bir ağrı hissediyorum. Hem bebek daha güçlü vuruyor hem de sancı gibi hissediyorum, ben de şaşkınım 🤷🏼♀️
Ozgeannee İdrarda enfeksiyon da olabilir ama ben o tarz bir ağrı yaşadıktan sonra böbrek taşı düşürdüğümu öğrendim ihmal etme
birLinaannesi Ozgeannee çok yüksek ihtimalle benimde aynı sebepten dolayı.. bakalım sonuç ne çıkacak yarın arayacaklar🥹🙏🏻