Kızlar 5 haftalık hamileyim, doktora dün gittim keseyi gördük şükür. Bir de 3 yaşında kızım var. Kızım bir kardeşi olsun çok istiyor, daha doğmadan ve cinsiyeti bilmeden adını bile koydu. Nedense bende çok heyecanlıyım. Az önce dayanamadım biberon siparişini verdim bile. Hayır tecrübeli bir anne olarak nasıl bu kadar hızlı davrandım hiç bir fikrim yok. Sağlıkla doğar umarım 😇