Selensse Arkadaşlar hep açım daha sekiz haftalık hamileyim ama akşam yemek yedim doydum diyelim bilaç saat sonra yine açım benim gibi olan var mı ne yapacağız ne zaman biticek bu :(
Beeyzanurr Selensse valla bende ayni sizin gibiydim yiye yiye 8 9 kilo aldim daha simdiden cok üzgünüm ama agzimi da tutamıyorum:(
ParodiMom Ben o haftalarda bulantı ve kusmadan yiyemezdim bile ama siz yine de kontrolü sağlamaya çalışın ki çok kilo almayasiniz
ParodiMom Selensse Vücudun gebeliğe alışma süreci bu zamanla düzene girecek ve daha enerjik hissetmeye başlayacaksınız 2. Trimester çok daha iyi geçiyor 3. Trimesterda tekrar zorluk başlıyor ben şuan 27 haftalık oldum artık enerjim daha düşük malesef
LamiyaCetinkaya Selensse benim ilk belirtilerimdendi gece mide kazınmasına uyanmalar 😂 akşam ne kadar yesem de gece mutlaka acıkıyorum, susuyorum,çok ilginç bir şey 😀
Selensse ParodiMom neyse bari bir ay sonra biraz dinlenirim 😅 spor yaparım falan veririm inşallah kiloları daha pek almadım ama alırım dşye korkuyorum iştahım yeni yeni açılmaya başladı
Selensse Beeyzanurr bu durum çok moralimi bozuyor 🥹 midem bulunmadığına şükür ama kilo da almak istemiyorum