Mayıs başında doğum yapmıştım. 1 tane içi penye dışı polar, 1 nohut, 1 örgü, 1 pazen, 3 tane de çift katlı penye battaniye vardı. Dışarıya da ilk haftadan itibaren çıktığımız halde yeterli oldu benim için.
İlk zamanlar en çok örgüyü kullandım dışarıda. Penyeleri evde kullanıyordum. Havalar ısınınca penyeler daha çok kullanıldı. Kışın da yine örgü ve nohut dönüşümlü.
Size de benzer sayıda yetecektir diye düşünüyorum. İhtiyaç hissederseniz alırsınız zaten yine. Yazın da yine müslin alabilirseniz sıcak olan bir şehirdeyseniz ve penye kalın gelecekse