Deletedmom_112 benim doğum mayısta bir tane kalın Puffy, bir tane normal battaniye bella maisondan aldık çok tatlıydı deseni dayamadım, biraz büyük ileride de kullanır. Bir tane nohut Ve 3 4 tane muslin diktirdim kayınvalideme, yaz bebeği olacağı için çok kullanılır muslin. Bide hastane çıkışında bir tane penye olur