Bende de aynı şekildeydi enfeksyon olduğunu düşündüğüm için doktoruma söyledim idrar kültürü testi yapıldı 2 kez ama enfeksyon çıkmadı doktorum vücut yeni birleyen alışmaya çalıştığı için böyle akıntıların normal olduğunu söylemişti anormal bi akıntı olmadığı sürece sizde önce bir enfeksyon testi yaptırın bence