Plansız olan ile planlı karşılaştırıldığında planlı olan riskli olmasına rağmen çocuk için daha sağlıklı. Çünkü planlıda suni yapay bir durumla çocuk aniden kendini dışarda buluyor. Plansızda ise doğmaya çocuk karar veriyor. Hastanedeki gebe eğitimlerde de bile bi çok faydası anlatılıyor plansızın. O sebeple istiyorum bende