Arkadaşlar şifayı kaptım kızımdan bütün aile yıkılıyoruz hastalıktan, perşembe günü sabaha da sezaryen günü verildi bi günüm kaldı anlayacağınız yatak döşek yatmıyorum ama kemiklerim ağrıyor sesimde gripli dolanıyorum iş yapmaya çalışıyorum hala. Erteleme gibi bişey söz konusu olur mu acaba bi an önce sağlıkla doğurmak istiyorum 🥲38+2yim çok şiştim ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum artık 😕