Papatyannesi Yenianniss- bende bekleyeyim burda ✋🏻 Dünyayı da yaşamı da aramış eşim bilgi vermemişler
C01 pera_ Papatyannesi şuan yaşamda tahir hocadan takipliyim doğum ücreti de sezaryen 17 ama %20 indirimli eşimden dolayı 14 bin normal olursa da 12 bin dediler muayene 650 civari sanırım
B1cnm İbni sina normal doğum ücreti almıyor sadece 1 gece kalış oda 500 şuan ama yıl başında ona da zam gelir 1 2 bin olur sezeryan da ücret alıyorlar fiyatını doktorla görüşün dediler gittiğim zaman konuşucam
B1cnm İsmet bey eşimin işi dolayısı ile %20 indirim uygulanıyor 320 muane normalde 400 küsür yıl başından sonra zam gelir
B1cnm Yenianniss- evet şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım hata devlet hastanesi kanamam olduğu halde bana söylemedi ismet beyden öğrendim iğneye ve progestana başlamıştım çok şükür geçti
Aabbccc B1cnm bende İsmet hocaya gittim çok tecrübeli bir doktor kendisi tüp bebek tedavisi görüyorum şuan İstanbul da gittiğim zaman onunla devam edecem Allah’ın izniyle