Kara-Aras Kızlar bi oğlum var 4 yaşında . İkinciyi bekliyorum inşallah Büyüğün ismi Kara. Ona uygun bir isim söylermisiniz. Ben Kaya düşünüyorum ama. Yinede önerilerinize ihtyacım var❤️