Nrdnot Kediyiyensatanist_fare sağlıkla büyüsün bende 39 hafta oldum şuan bakalım ne zaman gelexek :) asil aren düşünmüştük ama yanyana olmuyo gibi diye vazgeçtik aren olsun dedik