Kizlar merhaba dün 36 haftalık oldum tam kontrol diye gittim sancim çıktı acil sezeryana girdim ama bebegimin solunum yolu sıkıntısı oldu uzağa sevk edildi sorun şu ki sadece sorun solunum yolu başına gelen var mı ne kadar kaldı bebekleriniz bir de sütüm hiç yok içiyorum yiyorum sagiyorum çay kaşığı kadar ikiside toplam anca geliyor ne yapabilirim yardım edin 😭